مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 10:372022-06-23فرهنگي

رونمایی از سه کتاب هنر نمایش در جشنواره تئاتر کودک


در حاشیه برگزاری جشنواره تئاتر کودک، سه کتاب «تاریخچه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان»، مجموعه نمایشنامه «خیمه شب بازی برای کودکان» و کتاب «نمایشنامه های محبوب کودکان» رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، در حاشیه برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با حضور کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی، مسعود ویژه مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، امیر مشهدی عباس دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان و جمعی از هنرمندان با سابقه سه کتاب حوزه نمایش کودک و نوجوان رونمایی شد.

  در این مراسم، از کتاب پژوهشی تاریخچه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به کوشش منوچهر اکبرلو که به بررسی بیست و شش دوره برگزاری این رویداد نمایشی می پردازد، کتاب مجموعه نمایشنامه خیمه شب بازی برای کودکان نوشته بهناز مهدی خواه و کتاب نمایشنامه های محبوب کودکان که گنجینه ای از نمایشنامه های کلاسیک و معاصر برای کودکان و نوجوان است، با انتخاب و مقدمه کلمن ای جنینگز و اوراند هریس با ترجمه حسین فدایی حسین، رونمایی شد.

این رونمایی با حضور چهره هایی چون داوود کیانیان، منصور خلج، حسن دادشکر، مریم سعادت، شهرام کرمی، زهرا صبری، محمد عاقبتی، محمد بحرانی، امیر سلطان احمدی، امید بی نیاز و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سه کتاب هنر نمایش در جشنواره تئاتر کودک

رونمایی از سه کتاب هنر نمایش در جشنواره تئاتر کودک