مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 11:572022-06-23سياسي

4 تیر؛ نخستین پرواز حج تمتع از همدان به جده


نخستین پرواز زائران حج تمتع چهارم تیرماه از همدان به فرودگاه جده انجام خواهد شد.

- علی اصغر جهانگیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از آغاز اعزام زائران حج تمتع از روز شنبه 4 تیرماه خبر داد و اظهار کرد: شنبه نخستین پرواز زائران حج تمتع از همدان به جده انجام می شود.

وی با بیان اینکه زائران از همدان طی سه روز به عربستان اعزام خواهند شد گفت: یک هزار و 300 زائر همدان و کردستان که 810 نفر همدانی و مابقی کردستانی است، به عربستان اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه همه مقدمات پرواز انجام شده است گفت: روز شنبه 3 پرواز در ساعات 5:50 دقیقه صبح، 14:50 ظهر و 23:50 شامگاه، روز یکشنبه دو پرواز در ساعات 11 صبح و 21 شب و روز دوشنبه یک پرواز در ساعت 6:35 صبح به جده انجام خواهد شد.

مدیر فرودگاه همدان با اشاره به اینکه در مجموع 6 پرواز و در هر پرواز 215 زائر حج تمتع اعزام خواهند شد بیان کرد: تمهیدات لازم برای زائران حج کردستانی که نیاز به احرام و دوش قبل از اعزام دارند، دیده شده و مشکلی در این زمینه نیست.

وی در خصوص مشکل شلوغی و ازدحام در بدرقه زائران نیز گفت: بیشترین مشکل در استقبال است زیرا برای بدرقه زائران کردستان و شهرستان های همدان با اتوبوس به فرودگاه منتقل می شوند هر چند تدابیر لازم برای همدانی اندیشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 تیر؛ نخستین پرواز حج تمتع از همدان به جده

4 تیر؛ نخستین پرواز حج تمتع از همدان به جده