مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 13:222022-06-23سياسي

سرقت قطعات پل شهری به کرمانشاه رسید


به دلیل سرقت از پلی در کرمانشاه، شهروندان منطقه رودخانه چم شیر در رفت و آمد شهری با مشکل مواجه شدند و براساس گفته عضو شورای شهر کرمانشاه در صورتی که عوامل نظارتی دیرتر متوجه این سرقت می شدند امکان بروز بحرانی جدی در شهر وجود داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سارقان قسمت های فلزی این پل را در کرمانشاه به سرقت برده اند و این موضوع باعث شده است استحکام پل به شکل قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کند و خطر ریزش آن محتمل باشد.

فرماندار کرمانشاه در رابطه با این موضوع گفت: پس از اطلاع از موضوع سرقت، تیم های بازرسی به سرعت به منطقه اعزام شدند و پل را غیر قابل استفاده تشخیص دادند.

فضل الله رنجبر توضیح داد: با توجه به اینکه مسیر جزو جاده های پر تردد و ترانزیتی کرمانشاه محسوب می شود در نشستی اضطراری تصمیم بر آن شد که برای حفاظت از جان شهروندان محدوده پل را به صورت کامل با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری مسدود کنیم.

احتمال تخریب پل وجود دارد معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه نیز با تاکید بر اینکه سرقت در کاهش ایمنی پل بسیار موثر بوده است ، گفت: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با مدیران بالا دستی یک تیم کارشناسی برای برآورد وضعیت پل به کرمانشاه خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت قطعات پل شهری به کرمانشاه رسید

سرقت قطعات پل شهری به کرمانشاه رسید