مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 14:272022-06-23سياسي

استاندار کردستان: اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت توزیع بودجه استانی باشد


اتمام و بهره.

برداری از پروژه های نیمه تمام اولویت در توزیع اعتبارات باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا ظهر امروز در سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان در سال جاری اظهار کرد: در توزیع اعتبارات دستگاه ها و شهرستان ها باید عدالت را رعایت کرد.

وی با تاکید براینکه اتمام و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام اولویت در توزیع اعتبارات باشد، افزود: جز بخش کلاترزان در شهرستان سنندج، منطقه محرومی تعریف نشده اما در شهرستان قروه محروم ترین نقاط وجود دارد.

وی تصریح کرد: در کنار اینکه نمایندگان مجلس باید اختصاص و جذب اعتبارات برای شهرستان ها را پیگیری می کنند مدیران استانی نیز دنبال جذب اعتبارات از وزارتخانه های متبوع خود باشند.

زارعی کوشا اضافه کرد: جلسات شورای برنامه ریزی با ریاست فرماندار و هماهنگی متولیان سازمان برنامه و بودجه استان برگزار می شود در این جلسات مشکلات شهرستان ها باید براساس اولویت بندی پیگیری و برنامه ریزی.

های لازم برای رفع آنها صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت در هر جامعه و نقطه ای در سایه وحدت و همدلی اتفاق می افتد، گفت: مجموعه مدیریت استان تمام وقت خود را صرف توسعه کردستان می کنند چرا که چوب هر نوع کم کاری در این زمینه به مردم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کردستان: اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت توزیع بودجه استانی باشد

استاندار کردستان: اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت توزیع بودجه استانی باشد