مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 14:522022-06-23سياسي

هشدار الحوثی به ائتلاف سعودی: ضربات دردناکتری متحمل خواهید شد


عضو شورای سیاسی عالی یمن به ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی هشدار داد که هر اندازه به تجاوز و محاصره ملت یمن ادامه دهند، ضربات سخت تر، بزرگتر و دردناکتری متحمل خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد علی الحوثی عضو شورای سیاسی عالی یمن امروز پنجشنبه تأکید کرد که نیروهای این کشور با دشمن زورگو مقابله خواهند کرد.

الحوثی در جریان مراسم دانش آموختگی شماری از فرماندهان یمنی گفت: فرماندهان لشکرها مانند سایر قهرمانان نیروهای مسلح و کمیته های مردمی و نیروهای امنیتی، دژ مستحکمی برای مقابله با توطئه های دشمنان هستند.

شبکه خبری المسیره به نقل از این مقام یمنی گزارش داد، امروز یمن با توطئه بین المللی روبروست که فقط محدود به خاک این کشور نیست، بلکه کل امت اسلامی را درگیر کرده است.

وی خطاب به کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی نیز هشدار داد: به کسانی که به کشور ما تجاوز کرده اند می گوییم که هر اندازه به تجاوز و محاصره ملت ما ادامه دهید، [حملات] سخت تر، بزرگتر و دردناکتری متحمل خواهید شد.

الحوثی با بیان اینکه نیروهای یمنی، ترسی از دشمن و توطئه هایش ندارند و به خداوند ایمان و توکل دارند، خاطر نشان کرد: دشمن به آمریکا و اسراییل توکل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار الحوثی به ائتلاف سعودی: ضربات دردناکتری متحمل خواهید شد

هشدار الحوثی به ائتلاف سعودی: ضربات دردناکتری متحمل خواهید شد