مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 15:422022-06-23سياسي

مجلس و دولت برای حرکت به سمت آرمان های نوین انقلاب میانبر ایجاد کنند


رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: از مجلس و دولت انقلابی می خواهیم که میانبری جهت حرکت بهتر و سریع تر به سمت آرمان های نوین انقلاب ایجاد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در هجدهمین همایش دبیران هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی سراسر کشور که در سه موضوع هم اندیشی حل مسئله و امیدآفرینی که با شعار هر دانشگاهی، یک اندیشکده برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط مهمی در فضای کشور هستیم از طرفی افتخارات بزرگ کشورمان و سمت دیگر به هم ریختن برخی کشورها و امروز قدرت اول بودن به چالش کشیده شده به فرموده مقام معظم رهبری دنیا در حال تحول و گذار است.

وی تصریح کرد: در داخل از یک سو در مسیر پرداخت و از سوی دیگر در برابر یک جنگ نابرابر قرار گرفتیم، دانشگاه ارثیه افتخارآفرینی نظام است، قبل از انقلاب 150 هزار دانشجویان در مقاطع کاردانی و کارشناسی داشتیم، اما اکنون میلیون ها دانشجو هزاران نخبه دانش علمی و دانشگاهی داریم که مورد هدف دشمنان در ترورها هستند.

نماینده رهبر انقلاب در دانشگاه ها با بیان اینکه نقطه قوت علمی و دانشگاهی ما پرورش نخبگان این عرصه و تشکیل دفاتر تخصصی جهت پرداختن به موضوعات مختلف بوده است، خاطرنشان کرد: از مجلس و دولت انقلابی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس و دولت برای حرکت به سمت آرمان های نوین انقلاب میانبر ایجاد کنند

مجلس و دولت برای حرکت به سمت آرمان های نوین انقلاب میانبر ایجاد کنند