مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 16:022022-06-23اقتصادي

سرمایه سه هزار میلیاردی خودروهای خارجی در گمرک بوشهر خاک می خورد


مدیرکل اموال تملیکی استان بوشهر گفت: 375 خودرو و ماشین آلات راهسازی در انبارهای گمرک و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر وجود دارد که در مجموع به ارزش سه هزار میلیارد تومان منتظر حکم قضایی هستند که هنوز ترخیص نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، رحیم بهادری مدیرکل اموال تملیکی استان بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح وضعیت ماشین آلات رسوبی خارجی در گمرک بوشهر اظهار داشت: 375 خودرو و ماشین آلات راهسازی در انبارهای گمرک و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر وجود دارد.

وی افزود: 94 دستگاه راهسازی به ارزش هزار و 500 میلیارد تومان در انبار گمرک و اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر وجود دارد که این ماشین آلات از سال 1392 در انبار این دستگاه ها توقیف و هنوز ترخیص نشده است.

بهادری با بیان اینکه خودروهای سواری وارداتی توقیفی در گمرک و بندر بوشهر منتظر حکم قضایی هستند خاطرنشان کرد: برای 120 دستگاه خودرو سواری خارجی رسوبی در گمرک و بندر بوشهر از سوی محاکم قضایی هنوز رأی صادر نشده است.

وی با بیان اینکه خودروهای رسوبی در گمرک مشمول قانون قاچاق هستند بیان کرد: برای بقیه خودروهای رسوبی در گمرک و بنادر استان بوشهر هم اگر حکم قضایی صادر شده به سبب نداشتن مجوز قانونی، هنوز ترخیص نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه سه هزار میلیاردی خودروهای خارجی در گمرک بوشهر خاک می خورد

سرمایه سه هزار میلیاردی خودروهای خارجی در گمرک بوشهر خاک می خورد