مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 17:122022-06-23سياسي

تخلفی در انتصاب مدیران چهارمحال و بختیاری محرز نشده است


رییس سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری گفت: در حوزه انتصاب مدیران در استان تخلفی محرز نشده و پرونده آن ها برای بررسی بیشتر و پیگیری از وزارت خانه ها به تهران ارسال شده است.

- علی احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در خصوص انتصابات گزارشاتی به سازمان بازرسی ارسال شد که این سازمان با توجه به رسالت ذاتی خود به این مسئله ورود و بررسی های خود را آغاز کرد.

رییس سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری افزود: در خصوص انتصاب مدیران تا کنون تخلفی محرز نشده است و در استان با تکمیل فرم های خوداظهاری از سوی مدیران و جمع آوری مستندات، تمامی پرونده ها برای بررسی بیشتر از سوی وزارت خانه ها به سازمان بازرسی کشور ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص سایر انتصابات در رده های غیرمدیریتی نیز یک مورد تخلف در خصوص جابه جایی نیروهای رسمی آزمایشی در یکی از فرمانداری های تابعه استان مشاهده و گزارش هشداری در راستای اجرای بند ج ماده 11 سازمان بازرسی به مجموعه استانداری ارسال شد که پس از بررسی های این مجموعه اصلاح رویه صورت گرفت.

احمدی اظهار کرد: با توجه به رسالت سازمان بازرسی در اجرای اصل 174 قانون اساسی اگر سو جریانی در حوزه های مختلف از جمله انتصابات گزارش شود مورد بررسی کارشناسان سازمان بازرسی قرار می گیرد و اگر حکم قانونی وجود داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفی در انتصاب مدیران چهارمحال و بختیاری محرز نشده است

تخلفی در انتصاب مدیران چهارمحال و بختیاری محرز نشده است