مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 17:172022-06-23پزشكي

آغاز فعالیت خیریه باران همدلی جهت مشاوره و درمان بیماران مبتلا به سرطان در لرستان


فعالیت موسسه خیریه باران همدلی جهت مشاوره، درمان و در صورت لزوم اسکان بیماران سرطانی به تهران و برخی استان ها آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد،مریم خزایی در جمع هیئت امنا خیریه باران همدلی که در خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: خیریه باران همدلی که با رویکرد حمایت از بیماران مبتلا به سرطان فعالیت خود را آغاز کرده است و با ارائه خدمات مشاوره تخصصی، درمانی و همچنین در صورت لزوم کمک به پذیرش اسکان و تغذیه رایگان بیماران به خارج از استان تلاش خود را برای رضایت مندی آنان و خانواده هایشان به کار بسته است.

 وی با بیان اینکه طبق تفاهم نامه های صورت گرفته بسیاری از خدمات انجام گرفته به صورت رایگان است، افزود: خیریه باران همدلی تلاش دارد مرکز درمانی بیماران سرطانی در خرم آباد را نیز ایجاد کند که در آن به دنبال حتی جذب توریسم درمانی نیز است.

 مدیرعامل خیریه باران همدلی بیان کرد: همه اعضای هیئت مدیره، آینده نگری خوبی برای این مجموعه را در نظر گرفته اند و به دنبال تلاش هستیم تا با استفاده از همه ظرفیت ها به خوبی بتوانیم در مسیر خدمت به بیماران مبتلا به سرطان در لرستان قدم های خوبی برداشته شود.

خزایی با اشاره به اینکه سنت همدلی باید رواج پیدا کند، اظهار کرد: تمام مراحل قانونی ثبت خیریه طی شده است و پیگیری های جدی نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت خیریه باران همدلی جهت مشاوره و درمان بیماران مبتلا به سرطان در لرستان

آغاز فعالیت خیریه باران همدلی جهت مشاوره و درمان بیماران مبتلا به سرطان در لرستان