مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 18:072022-06-23سياسي

احصای مشکلات مردم جزیره هرمز با حضور «سعید محمد»


مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با هدف احصای مشکلات مردم جزیره هرمز و چاره اندیشی برای حل مسائل با کمک سازمان منطقه آزاد قشم از این جزیره بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور امروز به همراه افشار فتح الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و نمایندگان مردمی هرمز از این جزیره بازدید کرد.

این بازدید با هدف احصای مشکلات مردم این جزیره در حوزه های اقتصادی، کارآفرینی، اشتغال و چاره اندیشی برای حل این موضوعات با کمک از توان سازمان منطقه آزاد قشم انحام شد.

  راه اندازی کسب و کارها در حوزه شیلات، امکان سنجی راه اندازی مجدد معدن خاک سرخ با اولویت جلوگیری از خام فروشی با فرآوری خاک و تولید مواد اولیه صنایع در هرمز از محورهای نشست مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور با نمایندگان مردمی و بخشدار این جزیره می باشد.

  همچنین ایجاد فضای کسب و کار و اشتغال برای جوانان این جزیره و بررسی راهکارهایی برای کاهش آسیب های گردشگری در جزیره رنگین کمان(هرمز) از دیگر محورهای این نشست بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، جزیره هرمز با حدود هفت هزار نفر جمعیت، یکی از پتانسیل های ویژه برای جذب گردشگر در جنوب کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احصای مشکلات مردم جزیره هرمز با حضور «سعید محمد»

احصای مشکلات مردم جزیره هرمز با حضور «سعید محمد»