مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 08:022022-06-24سياسي

سردار مسلمی: قوه قضاییه در خشکاندن ریشه فساد نقش آفرینی می کند


نقش آفرینی دستگاه قضایی کشور در تامین امنیت پایدار با اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در جهت حفظ و حراست از آرمان های انقلاب و نظام اسلامی و تلاش برای خشکاندن ریشه فساد و ناهنجاری و جرائم مختلف در راستای برقراری عدالت در جامعه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا به مناسبت هفته قوه قضاییه پیامی صادر کرد که به شرح زیر است.

نقش آفرینی دستگاه قضایی کشور در تامین امنیت پایدار با اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در جهت حفظ و حراست از آرمان های انقلاب و نظام اسلامی و تلاش برای خشکاندن ریشه فساد و ناهنجاری و جرائم مختلف در راستای برقراری عدالت در جامعه،کم نظیر است.

قوه قضاییه به عنوان یک رکن اساسی در نظام جمهوری اسلامی و به فرموده رهبر معظم انقلاب نبض دستگاه اداری و وضعیت عمومی کشور با سلامت و استحکام قدرت و قاطعیت همراه بوده است که این امر نه تنها موجب سلامت همه دستگاه های قانونگذار و مجری در نظام اسلامی می گردد، بلکه پرچم دار گسترش عدالت و امنیت در جامعه و موجبات پیشرفت مادی و معنوی کشور را هم ممکن می سازد.

بی شک هفته قوه قضاییه فرصت مغتنمی برای قدردانی از تلاش مجاهدانه و مخلصانه قشری خدوم به انقلاب و نظام اسلامی است که نمی گذارند نور امید به آینده روشن در دل های مردم که به دستگاه عظیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار مسلمی: قوه قضاییه در خشکاندن ریشه فساد نقش آفرینی می کند

سردار مسلمی: قوه قضاییه در خشکاندن ریشه فساد نقش آفرینی می کند