مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 11:472022-06-24سياسي

کاشان به لحاظ ظرفیت علمی، قرآنی و قدمت تاریخی جایگاه ویژه ای دارد


مدیرکل قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شهرستان کاشان به لحاظ ظرفیت علمی، قرآنی و قدمت تاریخی جایگاه ویژه ای دارد بگونه ای که بدون اغراق ظرفیت چندین استان دیگر مجموعاً به ظرفیت کاشان نمی رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، حامد منیری، مدیرکل قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش تجلیل از قاریان و حافظان قرآن کریم در آستان مقدس حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان با بیان اینکه فعالیت دفتر تبلیغ و ترویج فعالیت های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منطق بر منویات رهبر معظم انقلاب، دولت مردمی سیزدهم و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، اظهار داشت: در فعالیت های قرآنی با وجود شاخصه های مد نظر رهبر معظم انقلاب، هیچ محدودیتی در اعتبارات و حمایت ها وجود ندارد.

وی با اشاره به ظرفیت های بی نظیر شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: شهرستان کاشان به لحاظ ظرفیت علمی، قرآنی و قدمت تاریخی جایگاه ویژه ای دارد به گونه ای که بدون اغراق ظرفیت چندین استان دیگر، مجموعاً به ظرفیت کاشان نمی رسد.

منیری در ادامه با بیان اینکه کاشان پایتخت نهج البلاغه است، افزود: از مسؤولان مربوطه انتظار حمایت بیش تری داریم و امیدواریم این حرکت خوبی که آغاز شده است تدوام داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشان به لحاظ ظرفیت علمی، قرآنی و قدمت تاریخی جایگاه ویژه ای دارد

کاشان به لحاظ ظرفیت علمی، قرآنی و قدمت تاریخی جایگاه ویژه ای دارد