مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 11:522022-06-24حوادث

ورود سازمان بازرسی به ماجرای حفاظت از ابنیه تاریخی پادگان صفر 7


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید رازانی در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوعات پیش آمده در خصوص حفظ و نگهداری پادگان تخلیه شده 07 همچنین امکان وقوع آتش سوزی در این مکان، - مدیرکل بازرسی لرستان ضمن بازدید از مجموعه پادگان تخلیه شده صفر 7 خرم آباد، بر نگهداری از ابنیه تاریخی آن مجموعه و تعیین تکلیف هر چه سریع تر آن تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید رازانی در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوعات پیش آمده در خصوص حفظ و نگهداری پادگان تخلیه شده 07 همچنین امکان وقوع آتش سوزی در این مکان، اظهار کرد: با امیر خوش کنار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 مذاکراتی را انجام دادیم و قرار شد با همکاری کارکنان ارتش و با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار دارند پاک سازی محوطه را انجام بدهند.

وی بر همکاری شهرداری با ارتش تا زمان تعیین تکلیف قطعی تاکید کرد و گفت: شهرداری هم باید در امر پاک سازی که ارتش شروع کرده پای کار باشد.

مدیرکل بازرسی لرستان همچنین با تاکید بر حفاظت از ابنیه تاریخی پادگان 07 گفت: مذاکراتی با ارتش در خصوص حفاظت از ساختمان های تاریخی پادگان 07 داشتیم و قرار شد ارتش حفاظت از این ساختمان ها را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سازمان بازرسی به ماجرای حفاظت از ابنیه تاریخی پادگان صفر 7

ورود سازمان بازرسی به ماجرای حفاظت از ابنیه تاریخی پادگان صفر 7