مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 11:522022-06-24سياسي

مردم محوری شاخصه اصلی جمعیت احرار است


مقابله با اعتیاد نیازمند یک عزم همگانی است و در این حوزه جمعیت احرار می تواند یک جریان تاثیرگذار برای ایجاد یک حرکت اجتماعی و فرهنگی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ پاسدار حسن عبداله زاده در دیدار با اعضای جمعیت احرار با بیان اینکه اعتیاد  یکی از بزرگترین معضلات اجتماعی در جوامع امروز است، گفت: اعتیاد به مواد مخدر بنیان های خانواده و اجتماع را متزلزل می کند و جامعه را به سوی نابودی می کشاند.

  وی با بیان اینکه مسئله محوری و مردم محوری شاخصه اصلی فعالیت های جمعیت احرار است، گفت: مقابله با اعتیاد نیازمند یک عزم همگانی است و در این حوزه  جمعیت احرار می تواند یک جریان تاثیرگذار برای ایجاد یک حرکت اجتماعی و فرهنگی گسترده در سطح جامعه باشد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با تجلیل از اقدامات جمعیت احرار در راستای مقابله با اعتیاد، خاطرنشان کرد: یکی از شاخصه های درخشان فعالیت های جمعیت احرار  نگاه ویژه این جمعیت به مسئله حل مسائل مردم بوسیله خود مردم بوده است که می تواند بعنوان یک الگو در سطح کشور مطرح شود.

وی با تاکید بر اهمیت مسئله پیشگیری از اعتیاد، گفت: در حوزه آسیب ها و معضلات اجتماعی مسئله پیشگیری یک نکته بسیار مهم است که باید مورد توجه جمعیت احرار و دستگاه های مسئول قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم محوری شاخصه اصلی جمعیت احرار است

مردم محوری شاخصه اصلی جمعیت احرار است