مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 12:472022-06-24اقتصادي

درختان پسته شهرستان انار به دلیل کم آبی خوراک کوره های زغال سوزی می شوند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان انار، حجت الاسلام حسن منتظری امام جمعه شهرستان انار امروز در خطبه های نمازجمعه با گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: شهید بهشتی در مسیر حق با قاطعیت عمل کرد و در این مسیر ثابت قدم بود و با شهادتش حقانیتش ثابت و نقاب از چهره منافقان افتاد و نظام جمهوری اسلامی مستحکم شد.

وی به موفقیت های قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: قوه قضاییه در تحقق عدالت، تشخیص حق از باطل در جریان فتنه سال 88، شناسایی مفسدان اقتصادی و برخورد با فساد، مقابله با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر، برخورد با آقازاده های مفسد و مفسدان دانه درشت اقتصادی موفق بوده است.

امام جمعه شهرستان انار به موفقیت های دولت در دیپلماسی اشاره و بیان کرد: دولت انقلابی در هفته های اخیر شاهد سفرهای مکرر مقامات ایرانی به کشورهای شرق و همسایه و متقابلاً سفر این مقامات به ایران بود و دشمنان نمی خواهند این واقعیت را بپذیرند که جمهوری اسلامی ایران می تواند مسیر اتصال بین منطقه ای از شرق و جنوب آسیا به اروپا باشد.

منتظری به گرانی های در کشور اشاره کرد و افزود: علت خارجی گرانی ها تحریم ظالمانه و آثار و تبعات برجای مانده از بیماری کرونا، خشک سالی جهانی، کمبود کالا و رکود حاصل از جنگ روسیه و اوکراین و تلاش دشمن برای اختلال در بازار ارز و کالا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درختان پسته شهرستان انار به دلیل کم آبی خوراک کوره های زغال سوزی می شوند

درختان پسته شهرستان انار به دلیل کم آبی خوراک کوره های زغال سوزی می شوند