مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 13:322022-06-24سياسي

پروژه 1100 واحدی سبحان باید به مردم قرچک تعلق بگیرد


بنده به ریاست جمهوری، وزیر راه و فرماندار هم تاکید کردم که مسکن های پروژه 1100 واحدی سبحان 2 فقط به ساکنین شهرستان قرچک تعلق بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک در خطبه های نماز سیاسی و عبادی جمعه این هفته ضمن گرامی داشت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: اجرای عدالت و نیکی کردن به خلق قاعده اصلی حکومت اسلامی است، اما این اجرا قدرت شناخت و بصیرت می خواهد و این توان قدرت را امام شهدا به همه مسئولین دادند.

وی گفت: کار آمدی، توانمندی و به کار گرفتن همه امکانات و ابزار وظیفه ی همه ما است، همه ما باید نسبت به این مسائل واقف باشیم و در راستای انجام وظیفه خود به درستی عمل کنیم و از قاعده و قانون تابعیت کنیم.

امام جمعه قرچک گفت: تدوین قوانین اسلامی بر مبنای اندیشه اسلام ناب محمدی(ص) توسط شهید بهشتی انجام گرفت، که باعث رشد عقیده درست اسلام شد.

اسماعیلی با اشاره به پرونده های خانوادگی تصریح کرد: احساس می شود پرونده های اختلاف خانوادگی در نظر برخی از قضات مهم نیست، باید توجه داشته باشند که در حق یک زن و حق یک مرد اجحاف نشود.

وی بیان داشت: سیاست رییس قوه قضاییه در بحث صلح و سازش در پرونده های قضایی قابل تحسین است، ولی باید توجه داشته باشیم با در نظر گرفتن صلح و سازش در حق کسی اجحاف نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه 1100 واحدی سبحان باید به مردم قرچک تعلق بگیرد

پروژه 1100 واحدی سبحان باید به مردم قرچک تعلق بگیرد