مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 13:522022-06-24حوادث

هیچکدام از پاساژهای بجنورد، سیستم اطفاء حریق فعال ندارد


مسئول پیشگیری سازمان آتش نشانی بجنورد، گفت: در مرکز خراسان شمالی، هیچ کدام از پاساژها مجهز به سیستم اعلام حریق و اطفاء حریق نیستند و یا برخی از پاساژها سیستم را دارند اما از سرویس خارج شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز جواد منفردی، مسئول پیشگیری سازمان آتش نشانی بجنورد در گفت وگو با رسانه ها در رابطه با موضوع ایمنی پاساژها در بجنورد، اظهارکرد: صاحبان مغازه ها در پاساژها و مراکز خرید برای دریافت تاییدیه ایمنی به آتش نشانی مراجعه می کنند که در بسیاری از موارد مغازه مشکل ایمنی ندارد، اما ساختمان اصلی مشکلاتی دارد.

وی گفت: به طور مثال در برخی از پاساژهای بجنورد، سیستم اعلام اطفاء و حریق تعبیه شده، اما بعد از گذشت سال ها به دلیل عیب یابی نشدن از سرویس خارج شده است در برخی موارد نیز لوله کشی انجام شده و مخزن آب تعبیه شده اما آبی در مخزن وجود ندارد.

مسئول پیشگیری سازمان آتش نشانی بجنورد با اشاره به اینکه در ساختمان ها و پاساژها مدیر و هیئت مدیره باید امنیت ساختمان را حفظ کنند، افزود: طبق مبحث 22 ساختمان، باید هر ساختمان مسئول نگهداری که از طریق ساکنان یا بهره برداران به عنوان نماینده انتخاب می شود، داشته باشد تا سرویس های مورد نیاز ساختمان را انجام داده و در اختیار بازرس قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچکدام از پاساژهای بجنورد، سیستم اطفاء حریق فعال ندارد

هیچکدام از پاساژهای بجنورد، سیستم اطفاء حریق فعال ندارد