مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 14:072022-06-24اقتصادي

عبور از تابستان گرم قم با 10 درصد صرفه جویی در مصرف آب


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بر ضرورت صرفه جویی 10 درصدی در مصرف آب برای عبور بدون تنش از تابستان تاکید کرد و گفت: 10 درصد کاهش مصرف، نقصانی در فرایند زندگی ایجاد نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حسن بختیاری امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلی قم در سخنانی با اشاره به افزایش دمای هوا و افزایش مصرف آب و برق گفت: امیدوارم با همکاری همه مردم از این تابستان گرم که منجر به افزایش مصرف در حوزه آب و برق شده را با موفقیت و سربلندی عبور کنیم.

وی با اشاره به مشکلاتی که به واسطه قطع احتمالی آب و برق ایجاد می شود، اظهار داشت: امروز زندگی ماشینی و صنعتی به شدت وابسته به آب و برق است و از این لحاظ توجه به مدیریت در این دو موضوع و عبور از بحران و کمبودها جزو وظایف و تکالیف شرعی و دینی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به اقدامات انجام گرفته در تأمین آب استان قم در دو دهه گذشته خاطرنشان کرد: تلاش های صورت گرفته ما را به یک نقطه پایدار در تأمین و توزیع آب رسانده البته خشکسالی های سال های اخیر شرایط را محدود و مدیریت آب استان را دچار تنش کرده است.

وی تصریح کرد: مردم عزیز می توانند با صرفه جویی در مصرف، ما را در ارائه خدمات پایدار در حوزه تأمین آب یاری رسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از تابستان گرم قم با 10 درصد صرفه جویی در مصرف آب

عبور از تابستان گرم قم با 10 درصد صرفه جویی در مصرف آب