مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 19:422022-06-24ورزشي

امین اسماعیل نژاد و ریکاردو لوکاری امتیازآورترین بازیکنان بازی ایران و برزیل


پرافتخارترین تیم والیبال جهان نیز در مجموع ست های این مسابقه 80 امتیاز کسب کردند که شامل 50 امتیاز حمله، هفت دفاع، پنج پوئن سرویس و 18 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

- پرافتخارترین تیم والیبال جهان نیز در مجموع ست های این مسابقه 80 امتیاز کسب کردند که شامل 50 امتیاز حمله، هفت دفاع، پنج پوئن سرویس و 18 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

2 بازیکن تیم های ملی ایران و برزیل به عنوان مشترک امتیازآورترین بازی دست پیدا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، چهارمین روز هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت های سال 2022 در گروه مردان امروز (جمعه سوم تیر) با شش دیدار در دو شهر کوئزون فیلیپین و صوفیه بلغارستان پیگیری می شود.

تیم های ایران و برزیل از گروه چهارم این رقابت ها در شهر صوفیه به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر صفر مغلوب حریف قدرتمند خود شدند.

امین اسماعیل نژاد و ریکاردو لوکاری با کسب 15 امتیاز به صورت مشترک عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و برزیل را در چهارمین روز هفته دوم لیگ ملت ها را از آن خود کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا - تیم ملی والیبال ایران نیز در مجموع ست های این مسابقه 70 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 35 پوئن در حمله، پنج امتیاز در دفاع، چهار پوئن سرویس و 26 امتیاز از اشتباهات بازیکنان برزیل بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امین اسماعیل نژاد و ریکاردو لوکاری امتیازآورترین بازیکنان بازی ایران و برزیل

امین اسماعیل نژاد و ریکاردو لوکاری امتیازآورترین بازیکنان بازی ایران و برزیل