مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 07:572022-06-25اقتصادي

مساعدت آستان قدس رضوی برای توسعه شرق مشهد / بلوار بصیرت امتداد می یابد


با هدف اجرای دستورات تولیت آستان قدس رضوی و تاکیدات وی بر توسعه خدمت رسانی به مجاوران حضرت رضا(ع)، به زودی محور تردد کلیدی شهر مشهد در حاشیه شهر با مساعدت این آستان مقدس بازگشایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، مرتضی حقیقی معاون بهره وری املاک و اراضی آستان قدس رضوی درباره جزییات این طرح گفت: این مجموعه بزرگ موقوفاتی، طی سال های مختلف، خدمات گسترده ای به مجاوران حضرت رضا(ع) ارائه کرده است که بخشی از آن مربوط به اختصاص اراضی موقوفه برای اجرای طرح های کلان شهری بوده و تازه ترین آن، اختصاص 400 هکتار از اراضی موقوفه پادگان سابق ارتش در شهر مشهد بود که فاز اول آن طی روزهای اخیر اجرایی و به روی مردم باز شد.

از اهدای زمین برای بیمارستان تا بهره وری عمومی از اراضی پادگان مرتضی حقیقی افزود: یکی دیگر از اقدامات آستان قدس رضوی که با هدف توسعه متوازن شهر به ویژه در شرق مشهد اجرایی شد، طرح آماده سازی 286 هکتاری اراضی موقوفه حضرت رضا(ع) در شهرک شهید رجایی و باهنر بود که سال گذشته با همکاری مدیریت شهری و این آستان مقدس کلید خورد.

  وی تصریح کرد: از جمله خدمات آستان قدس رضوی در این پروژه، اهدای 5 هکتار زمین موقوفه به دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود که از آن برای ساخت بیمارستان 540 تختخوابی حاشیه شهر مشهد استفاده خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساعدت آستان قدس رضوی برای توسعه شرق مشهد / بلوار بصیرت امتداد می یابد

مساعدت آستان قدس رضوی برای توسعه شرق مشهد / بلوار بصیرت امتداد می یابد