مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 09:072022-06-25اقتصادي

چرا نظارتی بر نرخ تاکسی های اینترنتی نیست؟/ سرگردانی نرخ گذاری تاکسی های اینترنتی


درحالیکه اعضای شورای شهر تهران خواستار ورود مدیریت شهری به بحث قیمت گذاری تاکسی های اینترنتی شده اند، برخی این موضوع را از وظایف وزارت صمت می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری فارس، کرایه تاکسی های اینترنتی آنقدر بالا رفته است که صدای عضو هیات رییسه شورای هر تهران را هم درآورده است.

سوده نجفی عضو هیات رییسه شورای شهر تهران در جریان هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران در واکنش به افزایش نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی گفت: با افزایش بی رویه کرایه تاکسی اینترنتی مواجه ایم و این مساله نشان می دهد که هیچ نظارتی روی این امر صورت نگرفته و مشخص نیست براساس چه معیاری این افزایش قیمت ها صورت گرفته است؟ *استفاده از تاکسی اینترنتی دیگر نمی صرفد این گلایه بسیاری از شهروندانی که در طول روز نیازمند استفاده از تاکسی های اینترنتی هستند هم می شود.

آنها افزایش قیمت این مد حمل و نقلی را غیرقابل پذیرش می دانند.

و می گویند با این شرایط استفاده از تاکسی اینترنتی نمی صرفد.

در حالیکه رانندگان این تاکسی ها می گویند با قیمت پایین تر از این کارکردن در این شرایط نمی صرفد، چون مخارج خودرو بالا رفته  است.

و هر ساله چند درصد به قیمت لاستیک، بنزین و قطعات خودرو اضافه می شود، باید با همان درصد قیمت نرخ کرایه ها نیز افزایش یابد که البته هنوز نیز این قیمت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا نظارتی بر نرخ تاکسی های اینترنتی نیست؟/ سرگردانی نرخ گذاری تاکسی های اینترنتی

چرا نظارتی بر نرخ تاکسی های اینترنتی نیست؟/ سرگردانی نرخ گذاری تاکسی های اینترنتی