مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 09:322022-06-25ورزشي

زمینه آزادی 3 مددجوی نوجوان در شیراز فراهم شد


پس از پذیرفته شدن قرار 3 تن از مددجویان کانون اصلاح و تربیت شیراز، زمینه آزادی آنها فراهم شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مقارن با هفته قوه قضاییه رییس کل دادگستری استان فارس در بازدید و سرکشی از کانون اصلاح و تربیت شیراز با مددجویان نوجوان ملاقات کرد و پس از پذیرفته شدن قرار 3 تن از مددجویان این کانون، زمینه آزادی آنها فراهم شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی و معاونین قضایی دادگستری استان در این دیدار با ملاقات چهره به چهره با نوجوانان این مرکز و بررسی امکانات آموزشی، تربیتی، بازپروری و تفریحی در این کانون، آخرین وضعیت پرونده های قضایی آنان را مورد بررسی قرار دادند.

این مسئول قضایی تاکید کرد: دادگستری استان فارس از تمام ظرفیت های قانونی خود در خصوص پذیرش قرار نوجوانان زیر 18 سال که بعضاً ناخواسته مرتکب جرم شده اند، استفاده می نماید و به کمک شعبه توسعه حل اختلاف و داوری مستقر در حوزه زندان نیز در تلاش هستیم، با اخذ رضایت از شکات زمینه آزادی این مددجویان فراهم گردد.

وی با بیان اینکه توجه به مسائل آموزشی نوجوانان و هدایت آنان به سمت ورزش و تفریحات سالم در کانون اصلاح و تربیت نقش بسزایی در باز پروری مددجویان و بازگشت مؤثر آنان به جامعه دارد گفت: در این خصوص لازم است از دیدگاه های تخصصی و همچنین امکانات نهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه آزادی 3 مددجوی نوجوان در شیراز فراهم شد

زمینه آزادی 3 مددجوی نوجوان در شیراز فراهم شد