مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 09:322022-06-25اقتصادي

دادستان در خصوص مؤسسات مالی غیرمجاز هشدار داد/ با وعده سود هنگفت اغفال نشوید


دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: شهروندان برای مشارکت در فعالیت های اقتصادی از مراجع ذیصلاح استعلام گرفته و هیچ گاه تحت تأثیر تبلیغات و وعده های پرداخت سودهای غیر واقعی قرار نگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری عبدالرضا علیمحمدی گفت: برخی افراد سودجو در قالب موسسات مالی غیرمجاز با تبلیغات و وعده پرداخت سودهای بالا اقدام به اغفال شهروندان برای دریافت سرمایه های آنها می کنند.

دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: متأسفانه بسیاری از شهروندان برای دریافت سودهای هنگفت، بدون تحقیق سرمایه خود را در اختیار کلاهبرداران قرار می دهند و پس از مدتی نه تنها از دریافت سود وعده داده شده بازمی مانند بلکه اصل سرمایه خود را نیز از دست می دهند.

وی تأکید کرد: لازم است که پیش از هرگونه سرمایه گذاری از پیشینه و وضعیت فعلی اشخاص و موسسات مربوطه اطلاع کامل حاصل شود.

دادستان مرکز استان در ادامه به عملکرد دادگستری استان در سال 1400 اشاره کرد و بیان داشت: مجموعه قضات و کارمندان دادگاه ها و دادسراهای استان در سال گذشته با تلاش شبانه روزی برای گره گشایی از کار مردم و احقاق حق قدم برداشتند که نتیجه این زحمات رسیدگی و مختومه کردن 243 هزار و 726 فقره پرونده در محاکم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان در خصوص مؤسسات مالی غیرمجاز هشدار داد/ با وعده سود هنگفت اغفال نشوید

دادستان در خصوص مؤسسات مالی غیرمجاز هشدار داد/ با وعده سود هنگفت اغفال نشوید