مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 09:522022-06-25پزشكي

طرح سنجش سلامت بدو ورود دانش آموزان در قم آغاز شد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: طرح سنجش سلامت بدو ورود دانش آموزان قم همزمان با سراسر کشور از صبح امروز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، سیامک محبی طی سخنانی اظهار کرد: در این طرح که با مشارکت آموزش و پرورش اجرا می شود، تمامی نوآموزان بدو ورود به دبستان ابتدا در پایگاه های سنجش آموزش و پرورش مورد ارزیابی های اولیه قرار گرفته و سپس در مراکز و پایگاه های سلامت حوزه معاونت بهداشتی واکسن 6 سالگی و مراقبت های تکمیلی را دریافت خواهند کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به ضرورت انجام و تکمیل سابقه واکسیناسیون کودکان در پیشگیری و حذف بسیاری از بیماری ها گفت: انجام کلیه خدمات و معاینات پزشکی در این طرح در مراکز و پایگاه های سلامت کاملا رایگان است.

محبی گفت: 42 مرکز، 92 پایگاه سلامت و 60 خانه بهداشت در شهر و روستا آماده خدمت رسانی به این عزیزان می باشند و پس از انجام معاینات پزشکی و تشکیل پرونده الکترونیکی، گواهی سلامت برای نوآموزان صادر خواهد شد.

وی همچنین، ضمن تاکید  بر اهمیت تشکیل پرونده الکترونیک سلامت در ثبت و نگهداری سوابق مراقبت های نوجوانان از دوران کودکی تا بزرگسالی، از والدین گرامی خواستند برای انجام مراقبت ها و معاینات پزشکی فرزندان خود به نزدیکترین مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سنجش سلامت بدو ورود دانش آموزان در قم آغاز شد

طرح سنجش سلامت بدو ورود دانش آموزان در قم آغاز شد