مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 10:522022-06-25اقتصادي

قیمت های اجاره بهای مسکن در کل شهر اراک غیرواقعی است


رییس اتحادیه مشاورین املاک شهرستان اراک گفت: در کل شهر اراک قیمت های مسکن و اجاره بها غیرواقعی است و قیمت برخی کرایه خانه در حاشیه شهر با مرکز شهر برابری می کند و هیچ مرجعی برای ساماندهی و رسیدگی به این وضعیت نیست.

-  بهروز عسگری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: گرانی اجاره بها در شهر اراک دلایل متفاوتی دارد که یکی از دلایل آن قرار گرفتن در فصل تابستان است، چرا که در این فصل جابه جایی مستاجرین نسبت به سایر فصول سال بیشتر است که همین مسئله موجب افزایش تقاضا شده که این افزایش تقاضا با توجه به کمبود عرضه بر صعودی شدن قیمت ها تاثیر به سزایی دارد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از دلایل بالا بودن اجاره بها افزایش قیمت واحدهای مسکونی در سال گذشته است که تاثیر خود را به زیر زیرپوستی در افزایش کرایه ها در سال جاری نشان می دهد و همانطور که می دانیم افزایش قیمت مسکن در افزایش کرایه ها تاثیر مستقیمی دارد.

رییس اتحادیه مشاورین املاک شهرستان اراک با بیان اینکه عدم تصمیم گیری واقعی در حوزه مسکن طی سال های گذشته از دیگر عوامل موثر در چند برابر شدن کرایه ها است، تصریح کرد: در سال های اخیر هر تصمیمی که در حوزه مسکن گرفته شده، تنها در حد کاغذ باقی مانده و اقدام و تصمیم واقعی پیرامون رفع چالش های این حوزه گرفته نشده است که می طلبد مسوولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت های اجاره بهای مسکن در کل شهر اراک غیرواقعی است

قیمت های اجاره بهای مسکن در کل شهر اراک غیرواقعی است