مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 11:572022-06-25سياسي

شهرک صنعتی اصفهان و کمیته امداد در ایجاد مشغال حوزه فناوری و اطلاعات همکاری می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، مرتضی فیروزآبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: در صدد هستیم که از ظرفیت اشتغال آفرینی شرکت ها برای مددجویان استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، مرتضی فیروزآبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: سه زمینه بسیار مهم برای همکاری با شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان شامل فناوری اطلاعات، مشاغل نوین در فضای مجازی و سرمایه گذاری بر جوانان و کودکان در نظر گرفته شده است.

فیروزآبادی با اشاره به عرصه فناوری اطلاعات با بیان اینکه کشور ما در حوزه کسب و کار هایی که جنس اجتماعی دارند فقیر است و به آن توجه نمی شود، گفت: این نوع مشاغل با وجود پایه اقتصادی باید تاثیرگذاری مناسبی بر مسائل اجتماعی و فرهنگی داشته باشد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: قدم بعدی در توانمندسازی افراد و یا حتی آموزش و مشاوره با کیفیت در بستر مجازی است تا مشاغل نوین در فضای مجازی که پایه گرافیک، محتوا محور، انیمیشن، موشن گرافیک و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنعتی اصفهان و کمیته امداد در ایجاد مشغال حوزه فناوری و اطلاعات همکاری می کنند

شهرک صنعتی اصفهان و کمیته امداد در ایجاد مشغال حوزه فناوری و اطلاعات همکاری می کنند