مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 12:422022-06-25اقتصادي

243 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در چهارمحال و بختیاری ساخته می شود


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری طول راه های در دست احداث استان را 243 کیلومتر عنوان کرد و گفت: این میزان شامل 187 کیلومتر بزرگراه و 56 کیلومتر راه اصلی است.

- حسینعلی مقصودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد طول راه های در دست احداث استان را 243 کیلومتر عنوان کرد و گفت: این میزان شامل 187 کیلومتر بزرگراه و 56 کیلومتر راه اصلی است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به سهم 35 درصدی حوزه راه از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان، ادامه داد:  اعلام دقیق میزان اعتبارات اختصاص یافته به حوزه راه و شهرسازی استان، منوط به ابلاغ مصوبات توسط نهاد رییس جمهوری است که با جذب این اعتبارات تا 2 سال آینده بخش عمده ای از طرح های در دست ساخت به بهره برداری می رسد.

وی افزود: اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهور به پروژه های راه، معادل 20 برابر اعتبارات سالانه این طرح هاست.

مقصودی اضافه کرد: پرو های راه آهن مبارکه ـ سفیددشت ـ شهرکرد، چهارخطه شهرکرد ـ بروجن ـ لردگان، محور شهرکرد ـ بن ـ داران، محور ارتباطی شهرکرد ـ شلمزار ـ بازفت، محور لردگان ـ ایذه، محور فارسان ـ دشتک،  جاده ارتباطی شهرکرد ـ سامان ـ تیران، محور فارسان ـ چلگرد و  جاده اردل ـ دوپلان، از طرح های مهم راه در استان است که اعتبارات مورد نیاز این طرح ها در مصوبات سفر ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

243 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در چهارمحال و بختیاری ساخته می شود

243 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در چهارمحال و بختیاری ساخته می شود