مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 12:522022-06-25اقتصادي

تعزیرات کرمانشاه درباره برخورد شدید به اصناف پرتخلف هشدار داد


مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه نسبت به برخورد شدید به اصناف و واحدهای پرتخلف استان هشدار شدید داد و گفت: علاوه بر جزای نقدی، تعطیل خواهند شد و پرده تخلف بر سردرب واحد صنفی نصب خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به گله مندی مردم از تخلفات برخی از واحدهای صنفی، اظهار کرد: وظیفه نظارت با اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی است و تعزیرات حکومتی هم به عنوان مرجع رسیدگی کننده در کنار دوستان اعمال وظیفه دارد.

وی ادامه داد: شهر کرمانشاه بیشترین تعطیلی واحدهای صنفی پرتخلف را در کشور به خود اختصاص داده به طوریکه تعطیلی 9 واحد فروشگاه زنجیره ای در این شهر به گونه ای اعمال شد که نظیر این اتفاق را در کشور نداشتیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: طرح تعطیلی واحدهای پرتخلف و نصب بنر بر سردرب واحد صنفی را در دستور کار داریم و هر روز با هماهنگی اماکن و دادستانی، واحدهای پر تخلف تعطیل می شوند.

وی با تأکید بر برخورد شدید با متخلفان، گفت: به اصناف متخلف هشدار داده می شود که علاوه بر جزای نقدی تعطیل خواهند شد و پرده تخلف بر سردرب واحد صنفی نصب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعزیرات کرمانشاه درباره برخورد شدید به اصناف پرتخلف هشدار داد

تعزیرات کرمانشاه درباره برخورد شدید به اصناف پرتخلف هشدار داد