مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 13:172022-06-25حوادث

کشف 1430 قطعه مرغ زنده غیر مجاز در «درمیان»


فرمانده انتظامی شهرستان درمیان گفت: مأموران انتظامی این شهرستان در بازرسیی از یک کامیون یک هزار و 430 قطعه مرغ زنده غیر مجاز و فاقد مجوز بهداشتی به ارزش یک میلیارد و 430 میلیون ریال کشف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از درمیان، سرهنگ سید رضا حسینی، فرمانده انتظامی شهرستان درمیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان درمیان هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک کامیون مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون یک هزار و 430 قطعه مرغ زنده فاقد مجوزهای بهداشتی کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و 430 میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان درمیان افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

حسینی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق دام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد٬ از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک٬ مراتب را به مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1430 قطعه مرغ زنده غیر مجاز در «درمیان»

کشف 1430 قطعه مرغ زنده غیر مجاز در «درمیان»