مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 13:222022-06-25اقتصادي

نقش روابط عمومی در گسترش ورزش کارکنان


اصلی ترین عامل یا اهرم کاهش و افزایش بهره وری در هر سازمانی را ، می توان منابع انسانی آن سازمان دانست و تشویق کارکنان به ورزش و تحرک و فعالیت های بدنی ، فاکتور اصلی و مهم در ارتقای سلامتی کارکنان ، بالا بردن روحیه آنان و در نهایت ، بهبود میزان بهره وری سازمانی به حساب می آید .

بهره وری ، به دست آوردن حداکثر سود ممکن با بهره گیری و استفاده بهینه از نیروی کار ، توان ، استعداد و مهارت نیروی انسانی ، زمین ، پول ، تجهیزات ، زمان ، مکان و .

با هدف ارتقای رفاهی و بهداشت جسمی و روانی کارکنان می باشد .

* نقش ورزش در بهبود عملکرد کارکناناوقات فراغت مبتنی بر فعالیت بدنی ، یکی از عوامل فراوانی است که می تواند بهره وری کارکنان را تحت تاثیر قرار دهد .

مطالعات و بررسی هایی که در این ارتباط انجام شده ، گویای آن است فعالیت بدنی در کارکنان مشاغل کم تحرک ، نه تنها عملکرد و سلامت آنان را بهبود می بخشد بلکه باعث افزایش کارآیی کارکنان ، بهبود عملکرد ، کاهش آسیب دیدگی ، ایجاد روحیه همکاری و مشارکت و انگیزش کاری ، افزایش ارتباطات و ایجاد رضایت شغلی در میان کارکنان می شود .

* بودجه هایی ، فقط برای هزینه شدنباید گفت با وجود مطالعات مختلفی که در کشورهای دیگر ، پیرامون اثرات رفتارهای ورزشی و به طور کلی اوقات فراغت مبتنی بر فعالیت بدنی و مراحل تغییر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش روابط عمومی در گسترش ورزش کارکنان

نقش روابط عمومی در گسترش ورزش کارکنان