مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 14:522022-06-25اقتصادي

آقای رییسی! به وزارت نفت دستور دهید از پارسیان حمایت کند


خدا کند این شایعه راست نباشد که برخی مخالفت ها برای این است که آقای الف نباشد و آقای ب باشد چرا که دود آن به چشم مردم می رود.

- آقای رییسی! به وزارت نفت دستور دهید از پارسیان حمایت کند خدا کند این شایعه راست نباشد که برخی مخالفت ها برای این است که آقای الف نباشد و آقای ب باشد چرا که دود آن به چشم مردم می رود.

عصر ایران؛ سروش بامداد - مدیرعامل شرکت توسعه صنایع انرژی بر پارسیان جنوب درحالی در یک نشست رسمی خبری خواستار حمایت وزارت نفت از یک مجتمع پتروشیمی در این منطقه شده که به گفته او منطقه ویژه پارسیان به سبب مجاورت با منطقه ویژه عسلویه یکی از پرظرفیت ترین مناطق با دسترسی به منابع سرشار گاز طبیعی به منظور سرمایه گذاری در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی است.

با این اوصاف و با توجه به این که بر خلاف پاره ای پروژه های پتروشیمی دیگر ، مشکل زیست محیطی هم ندارند این پرسش شکل می گیرد که مشکل کجاست که با وجود پیشرفت 11 درصدی مدیران، نگران کندی یا توقف آن هستند؟ چرا که طبعا این مقدمات برای حصول به نتیجه بوده است.

از فحوای سخنان مدیر عامل این گونه برمی آید که مجوزها تمدید نشده یا نگرانی صادر نشدن وجود دارد و به صورت مشخص وزارت نفت حمایت نکرده و جالب این که همین آقای اصغر علامه که در جمع خبرنگاران صحبت کرده و در خبرگزاری دولت هم انعکاس یافته بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای رییسی! به وزارت نفت دستور دهید از پارسیان حمایت کند

آقای رییسی! به وزارت نفت دستور دهید از پارسیان حمایت کند