مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 15:222022-06-25اقتصادي

ظرفیت ترانزیتی کشور قابلیت ایجاد یک میلیون فرصت شغلی را دارد


در جلسه کارگروه ترانزیت کشور گزارشی در خصوص فرصت ها و چالش های ترانزیت کالا و انرژی از کشور ارائه و اعلام شد ظرفیت ترانزیتی کشور قابلیت درآمد 20 میلیارد دلار در سال و ایجاد یک میلیون فرصت شغلی را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در جلسه کارگروه ترانزیت کشور که روز چهارشنبه هفته گذشته به ریاست معاون اول رییس جمهور و با حضور رییس مرکز بررسی های استراتژیک، وزرای کشور، امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، پیشنهادات مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری برای توسعه ترانزیت در کشور مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه ابتدا گزارشی در خصوص فرصت ها و چالش های ترانزیت کالا و انرژی از کشور ارائه و اعلام شد ظرفیت ترانزیتی کشور قابلیت درآمد 20 میلیارد دلار در سال و ایجاد یک میلیون فرصت شغلی را دارد.

در ادامه این جلسه پیشنهادات مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری جهت توسعه ترانزیت در کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و ضمن تأکید بر اینکه با تلاش جدی و اصلاح برخی رویه ها، افزایش ترانزیت در سال جاری قابل تحقق است.

از جمله پیشنهادات ارائه شده از سوی مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری در این جلسه می توان به تشکیل ستاد ترانزیت کشور به ریاست رییس جمهوری یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت ترانزیتی کشور قابلیت ایجاد یک میلیون فرصت شغلی را دارد

ظرفیت ترانزیتی کشور قابلیت ایجاد یک میلیون فرصت شغلی را دارد