مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 17:272022-06-25سياسي

واکنش تند سلیمی نمین علیه رسایی درباره تغییر طائب


«موضعگیری های متعدد آقای رسایی در گذشته نشان می دهد که ایشان - جدای از مسائل شخصی که قصد ورود به آن را ندارم - فردی غیرمطلع در عرصه سیاسی است و عدم درک صحیح از مسائل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، عباس سلیمی نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران به توییت حمید رسایی درخصوص مسئله تغییر ریاست سازمان اطلاعات سپاه واکنش نشان داد.

رسایی در مطلبی، جابجایی حجت الاسلام حسین طائب از ریاست سازمان اطلاعات را بعد از عزل آیت الله منتظری از قائم مقامی رهبری در دهه 60 مهمترین عزل در تاریخ جمهوری اسلامی معرفی کرده است.

متن یادداشت شفاهی عباس سلیمی نمین در نقد اظهارات رسایی را در ادامه می خوانید: هر تغییری در سیستم مدیریت کشور اگر در یک دوره منطقی صورت بگیرد می تواند منشأ تحول باشد چرا که مدیران در یک فاصله زمانی مشخص و منطقی آنچه در توان دارند را ارائه کرده و در راستای اهداف تعیین شده گام برمی دارند.

نظر شخصی ام این است که دوره مدیریتی بسیاری از افراد در سیستم کلان کشور می بایست حداکثر 2 دوره -و بنا بر سنت رهبری، 2 دوره 5 ساله- باشد چون همانطور که اشاره شد، غالب مدیران (علیرغم وجود استثنائاتی) طی یک دهه آنچه در توان داشته اند را در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تند سلیمی نمین علیه رسایی درباره تغییر طائب

واکنش تند سلیمی نمین علیه رسایی درباره تغییر طائب