مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 22:472022-06-25فرهنگي

مهران احمدی: کَلک سینما در دو سال آینده کنده است


حجت قاسم زاده اصل کارگردان فیلم باتشکر از استقبال تماشاگران در اولین اکران مردمی گفت: خیلی تشکر می کنم و خوشحالم که امروز تماشاگران این فیلم را از نزدیک می بینم و از اینکه در این شرایط سخت و با این ترافیک فیلم روز ششم را برای تماشا انتخاب کرده اید سپاسگزارم .

- مهران احمدی یکی از بازیگران فیلم سینمایی روز ششم گفت: این روزها اوضاع سینما مانند سایر بخش ها خوب نیست و به نظر می رسد، با این وضعیت در دوسال آینده کلک سینما کنده است و ما باید به دنیال کار دیگری برویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ اولین اکران مردمی فیلم سینمایی روز ششم با حضور حجت قاسم زاده اصل کارگردان و بازیگران فیلم جمعه سوم تیرماه در پردیس سینمایی کورش در دو سانس برگزار شد.

حجت قاسم زاده اصل کارگردان فیلم باتشکر از استقبال تماشاگران در اولین اکران مردمی گفت: خیلی تشکر می کنم و خوشحالم که امروز تماشاگران این فیلم را از نزدیک می بینم و از اینکه در این شرایط سخت و با این ترافیک فیلم روز ششم را برای تماشا انتخاب کرده اید سپاسگزارم و امیدوارم بعد از تماشای فیلم راضی از سینما خارج شوید.

مهران احمدی یکی از بازیگران فیلم با تشکر از حضور تماشاگران گفت: این روزها اوضاع سینما مانند سایر بخش ها خوب نیست و به نظر می رسد با این وضعیت در دوسال آینده کلک سینما کنده است و ما باید به دنیال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهران احمدی: کَلک سینما در دو سال آینده کنده است

مهران احمدی: کَلک سینما در دو سال آینده کنده است