مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 22:522022-06-25اقتصادي

بهره برداری از پروژه کوتاه مدت گذر از اوج مصرف آب در کلانشهر تبریز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی شامگاه امروز شنبه در مراسم بهره برداری از این پروژه، اظهار داشت: اصلاح ایستگاه پمپاژ شماره 5 باعث بهبود و پایداری مناسب تامین آب شرب مورد نیاز کلانشهر تبریز می شود.

وی از اقدامات انجام گرفته در راستای اجرای پروژه های کوتاه مدت گذر از اوج مصرف 1401 از مدیریت متعامل و درک متقابل شرکت های آب منطقه ای و آبفای استان و همراهی این دو شرکت برای بهبود وضعیت آب استان قدردانی قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی نیز در خصوص این پروژه گفت: خط آبرسانی تبریز به طول 180 کیلومتر دارای 12 مخزن و 5 ایستگاه پمپاژ اصلی با هزینه ای بالغ بر 117 میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است که  آب شرب شهرها و روستاهای مسیر از میاندوآب تا تبریز را تامین می کند.

یوسف غفارزاده اظهار کرد: با توجه به کاهش ظرفیت و بازدهی ایستگاه شماره 5 بر اثر کارکرد بالای 20 سال از سه هزار لیتر در ثانیه به 2هزار و 800 لیتر بر ثانیه، یکی از پروژه های کوتاه مدت گذر از اوج مصرف کلانشهر تبریز در سال 1401 اصلاح پمپاژ شماره 5 بود که با تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه کوتاه مدت گذر از اوج مصرف آب در کلانشهر تبریز

بهره برداری از پروژه کوتاه مدت گذر از اوج مصرف آب در کلانشهر تبریز