مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 08:272022-06-26اقتصادي

بهره برداری از 62 واحد مسکن مددجویی در بخش فلارد


مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: 62 واحد مسکن مددجویی در بخش فلارد استان تکمیل و تحویل خانواده های فاقد مسکن شد.

- جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: 62 واحد مسکن مددجویی در بخش فلارد تکمیل و تحویل خانواده های فاقد مسکن شد.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به تفاهم نامه احداث 283 واحد مسکن مددجویی با مشارکت سپاه، افزود: از این تعداد 62 واحد مسکن در بخش فلارد احداث شده است.

وی افزود: بسته حمایتی مسکن شامل دریافت تسهیلات از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و کمک های بلاعوض است.

محمدی در ادامه با اشاره به امضای تفاهم نامه با سپاه پاسداران پیرامون احداث 400 واحد مسکن دیگر در روستاهای استان با اولویت مناطق محروم احداث و تحویل مددجویان فاقد مسکن و دارای شرایط گفت: از این مجموع 40 واحد در بخش فلارد احداث می شود.

وی توضیح داد: بخشی از هزینه های احداث و خرید مسکن مددجویان از محل کمک های مردمی در قالب صدقات، کمک های خیران و مشارکت مؤسسات خیریه تأمین می شود.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: خیران و نیکوکارانی که قصد حمایت از خانواده های فاقد مسکن را دارند می توانند به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 62 واحد مسکن مددجویی در بخش فلارد

بهره برداری از 62 واحد مسکن مددجویی در بخش فلارد