مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 08:322022-06-26بين الملل

الوفاق به فارس: نظام بحرین حاکمیت خود را به تل آویو واگذار کرده است


معاون دبیرکل جمعیت «الوفاق» بحرین ضمن اعلام اینکه آل خلیفه حاکمیت کشور را به صهیونیست ها واگذار کرد، این امر را خیانت خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین در گفت وگویی با خبرگزاری فارس ، به صحبت درباره اقدام آل خلیفه در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پرداخت.

وی گفت: ما به عنوان ملت بحرین با ملت فلسطین هستیم علیه عادی سازی با دشمن صهیونیستی ایستاده ایم و هتک حرمت صهیونیست ها به سرزمین پاک خود را رد می کنیم.

ملت بحرین علیرغم سرکوب و محاصره، دست به راهپیمایی در اعلام همبستگی با فلسطین زد و شهید داد؛ شهید محمد جمعه الشاخوری در هفتم آوریل 2002 در نزدیکی سفارت آمریکا و در تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی و دفاع از غزه به دست نظامیان بحرینی کشته شد.

وی تأکید کرد، تمام طیف های ملت بحرین، فلسطین را مسأله ای اصلی می دانند، از آن شانه خالی نمی کنند و آماده دفاع از آن هستند.

ملت بحرین به یاری فلسطین با تمام ابزارهای در دسترس ادامه خواهد داد.

الدیهی درباره استقرار یکی از مهمترین و بزرگترین پایگاه های نظامی آمریکا در بحرین و نیز استقرار یک پایگاه انگلیسی در این کشور و اینکه آیا چیزی از حاکمیت بحرین باقی مانده، گفت: اتخاذ هر تصمیمی در سطح حاکمیتی و استقلال ملی نباید به تنهایی توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الوفاق به فارس: نظام بحرین حاکمیت خود را به تل آویو واگذار کرده است

الوفاق به فارس: نظام بحرین حاکمیت خود را به تل آویو واگذار کرده است