مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 08:372022-06-26اقتصادي

15 هزار مجرد زنجانی متقاضی دریافت مسکن اقدام هستند


بهزاد کردلو، رییس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار با بیان اینکه بیش از 60 هزار نفر در استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد بیش از 43 هزار نفر مربوط به شهرستان زنجان است.

رییس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان خاطر نشان کرد: در حدود 15 هزار نفر مجرد (دختر و پسر) جزو این متقاضیان هستند.

وی با بیان اینکه برای 10 هزار نفر از متقاضیان حائز شرایط اولیه در شهرستان زنجان و براساس اولویت بندی پیامک تشکیل پرونده ارسال شده است، اظهار کرد: در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت نیز پیامک تشکیل پرونده به متقاضیان ارسال شده است.

کردلو با اشاره به اینکه تشکیل پرونده و پالایش اطلاعات متقاضیان در شهرهای با جمعیت زیر 100 هزار نفر بر عهده اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان است، ادامه داد: در این شهرها هم وضعیت متقاضیان واجد شرایط تعیین تکلیف شده است.

رییس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه متقاضیان بر مبنای متاهل بودن، سن متقاضی، تعداد فرزند اولویت بندی شده و برای تشکیل پرونده به صورت مرحله ای پیامک به آنان ارسال می شود، گفت: متقاضیان با حضور در کارگزاری نهضت ملی مسکن نسبت به تشکیل پرونده و بررسی مدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 هزار مجرد زنجانی متقاضی دریافت مسکن اقدام هستند

15 هزار مجرد زنجانی متقاضی دریافت مسکن اقدام هستند