مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 08:422022-06-26اقتصادي

تسهیلات مناسب به نانوایی های کرمانشاه برای سه گانه سوزی پرداخت می شود


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه گفت: صدور مجوز برای فعالیت نانوایی ها مبنی بر سه گانه سوزی شدن شامل سه سوخت گاز، برق و گازوییل الزامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رسول مجد، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه در اولین جلسه پیگیری و هماهنگی اعطای تسهیلات مناسب به واحدهای خبازی سطح استان، بر ضرورت تجهیز واحدهای خبازی سطح استان به مولدهای برق جایگزین جهت پاسخگویی به نیاز نان مردم در شرایط اضطراری، تاکید کرد.

وی ادامه داد: براساس مصوبه جلسه شورای پدافند غیرعامل استان، صدور مجوز نانوایی ها مبنی بر سه گانه سوزی شدن شامل سه سوخت گاز، برق و گازوییل الزامی است تا در فصل تابستان به دلیل مسائل و مشکلات حوزه برق با مجهز بودن نانوایی ها به ژنراتور و موتور برقی مردم برای تأمین نان خود دچار مشکل نشوند.

در این جلسه در راستای این هدف مهم و مبتنی بر دستور استاندار کرمانشاه جهت استفاده از ظرفیت بانک های خصوصی، تاکید شد که نمایندگان بانک ها هماهنگی های لازم برای اعطای تسهیلات در کوتاه ترین زمان ممکن را انجام دهند.

گفتنی است، نمایندگان بانک های خصوصی نیز در ادامه این نشست با ارائه نقطه نظرات و روش های مختلف جهت همکاری در این پروژه ابراز تمایل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات مناسب به نانوایی های کرمانشاه برای سه گانه سوزی پرداخت می شود

تسهیلات مناسب به نانوایی های کرمانشاه برای سه گانه سوزی پرداخت می شود