مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 09:022022-06-26حوادث

کشف 27 کیلوگرم تریاک در مانه و سملقان


فرمانده انتظامی مانه و سملقان از کشف بیش از 27 کیلوگرم تریاک توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سرهنگ مهدی مهران فر، فرمانده انتظامی مانه و سملقان در گفت وگو با رسانه ها با اعلام کشف 27 کیلوگرم تریاک در مانه و سملقان، اظهارکرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی پراید حامل مقادیر قابل توجهی مواد افیونی در نزدیکی شهر آشخانه موضوع با جدیت در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پس از اعزام سریع نیروها به محل، خودروی موردنظر شناسایی و متوقف شد، افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 27 کیلو و 200 گرم ماده مخدر تریاک از وی کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی مانه و سملقان در پایان بابیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد، افزود: مبارزه همه جانبه با سوداگران مرگ به شکل جدی در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان عزیز می خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه اقدام مجرمانه در رابطه با خرید، فروش و یا حمل مواد مخدر بلافاصله مراتب را از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 27 کیلوگرم تریاک در مانه و سملقان

کشف 27 کیلوگرم تریاک در مانه و سملقان