مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 09:172022-06-26اقتصادي

پیشرفت 96 درصدی پروژه خط انتقال آب آبیک


فرماندار شهرستان آبیک از پیشرفت حدود 96 درصدی پروژه خط انتقال آب از سد طالقان به آبیک خبر داد و ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر آب سد طالقان به شهر آبیک برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حامد فتوحی در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک با اشاره به جمعیت حدود 95 هزار نفری این شهرستان شامل 68 روستا و چهار شهر و  9 درصد جمعیت استان قزوین اظهار کرد: در سال های گذشته 40 درصد گندم استان قزوین در شهرستان آبیک تولید شده که امسال به حدود 50 درصد رسیده است .

وی با اشاره به وجود 500 واحد دامپروری صنعتی و سنتی، 30 واحد استخر آبزیان،  12 واحد معدنی، دو شهرک صنعتی با حدود 600 واحد، حدود 3 هزار کشت باغی و 35 هزار هکتار اراضی زراعی شامل محصولات گندم، جو، کلزا و .

افزود: حدود 10 درصد تخم مرغ کشور در آبیک تولید می شود و در زمینه تولید گوشت مرغ هم حرف برای گفتن دارد.

فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به پیشرفت حدود 96 درصدی پیشرفت فیزیکی پروژه خط انتقال آب آبیک و اتمام پروژه با جدیت و قدرت ابراز امیدواری کرد: هر چه زودتر مردم شهر آبیک از آب سد طالقان بهره مند شوند.

فتوحی آبیک را جزو آلوده ترین شهرهای کشور و در زمینه مسائل زیست محیطی معضلات اساسی دارد و کارخانه سیمان عمده دلیل آلودگی این شهر محسوب می شود، بیان کرد: برابر گزارش های موجود، توسط این کارخانه مسائل ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 96 درصدی پروژه خط انتقال آب آبیک

پیشرفت 96 درصدی پروژه خط انتقال آب آبیک