مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 09:472022-06-26اقتصادي

صدور15 موافقت اولیه گردشگری کشاورزی در خراسان رضوی


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: از آغاز صدور دستورالعمل اجرایی گردشگری کشاورزی، 22 طرح در جلسات کمیته فنی استان مورد بررسی قرار گرفته و برای 15 مورد موافقت اولیه صادر شده است.

- یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به گردشگری کشاورزی در استان اظهار کرد: از آغاز صدور دستورالعمل اجرایی گردشگری کشاورزی، 22  طرح در جلسات کمیته فنی استان مورد بررسی قرار گرفته و برای 15 مورد موافقت اولیه صادر شده است.

وی تصریح کرد: این موافقت در راستای عملی کردن شعار رونق تولید و ایجاد تنوع در فعالیت های گردشگری و بهره مندی و آشنایی شهروندان و گردشگران از فعالیت های کشاورزی صادر شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با بیان اینکه عمده این طرح ها در شهرستان مشهد و بقیه در شهرستان های گلبهار، سبزوار، کلات، زاوه، طرقبه شاندیز و فریمان قرار دارد، افزود: این طرح ها پس از دریافت استعلام های لازم و اجرای طرح مطابق با آیین نامه، پروانه بهره برداری دریافت کرده و به طور قانونی مجاز به پذیرش گردشگر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور15 موافقت اولیه گردشگری کشاورزی در خراسان رضوی

صدور15 موافقت اولیه گردشگری کشاورزی در خراسان رضوی