مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 11:022022-06-26بين الملل

ترکیه به مشاور امنیت ملی «غنی» اجازه خروج از فرودگاه استانبول را نداد


منابع خبری اعلام کردند که ترکیه به حمدالله محب، مشاور امنیت ملی دولت گذشته افغانستان اجازه خروج از فرودگاه استانبول را نداده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، منابع خبری اعلام کردند که ترکیه به حمدالله محب، مشاور امنیت ملی دولت گذشته افغانستان اجازه حضور در یک برنامه تلویزیونی را نداده است.

  قرار بود محب برای شرکت در یک مصاحبه تلویزیونی وارد استانبول شود که مقام امنیتی این کشور اجازه خروج وی را از فرودگاه صادر نکردند.

  محب که با پاسپورت انگلیسی خود به ترکیه سفر کرده در حال حاضر در فرودگاه کابل بوده و منابع اعلام کردند که وی احتمال اجازه ورود به ترکیه را نخواهد داشت.

  تاکنون مقامات ترکیه در این خصوص اظهارنظر نکردند.

  عذرخواهی محب از نقش خود در سقوط کابل پیش از این حمدالله محب از نقش خود در سقوط دولت پیشین از مردم عذر خواهی کرد، اما همچنان اصرار دارد که خروج رییس جمهور سابق برای جلوگیری از خونریزی ضروری بوده است.

محب در این خصوص به یک شبکه انگلیسی گفت: من مسئولیت هر آنچه را که از سوی من موجب سقوط دولت شد را برعهده گرفته و به این دلیل از مردم افغانستان عذرخواهی می کنم و آرزو دارم تمام افرادی که نقشی در ناکامی دولت گذشته داشتند در این خصوص توضیح دهند تا مردم با عبرت گرفتن از تاریخ آینده روشنی داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه به مشاور امنیت ملی «غنی» اجازه خروج از فرودگاه استانبول را نداد

ترکیه به مشاور امنیت ملی «غنی» اجازه خروج از فرودگاه استانبول را نداد