مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 12:322022-06-26اقتصادي

یزد، استان پیشتاز در هوشمندسازی بازار


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: در بحث هوشمندسازی بازار و سامانه جامع تجارت در زمره استان های برتر کشور قرار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدرضا علمدار یزدی پیش از ظهر امروز در همایش اصناف یزد با اشاره به اینکه برای نخستین بار از سوی وزیر صمت، از اول تا 10 تیرماه به عنوان دهه تولید و تجارت نامگذاری شده است، اظهارکرد: برای قدردانی از بازاریان و تولیدکنندگان، برنامه های متعددی در این دهه پیش بینی شده که همایش مشترک اصناف و دستگاه قضایی استان یزد در همین راستا است.

وی با اشاره به اینکه انصاف کسبه یزد در کشور زبان زد است، افزود: نمونه این موضوع را اکنون می توان در نرخ گذاری گوشت قرمز گوسفندی مشاهده کرد به نحوی که گوشت قرمز گوسفندی از استان فارس به یزد وارد می شود، اما قیمت آن در یزد ارزانتر از فارس است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد استفاده از فناوری اطلاعات را از ویژگی های بازار یزد دانست و تصریح کرد: در یزد شاهد رشد تجارت الکترونیک هستیم و در بحث هوشمندسازی بازار و سامانه جامع تجارت نیز در زمره استان های برتر کشور قرار داریم.

علمدار یزدی از مدیریت قوی اصناف به عنوان یکی از این ویژگی ها یاد کرد و گفت: 180 اتحادیه در استان و 66 اتحادیه در شهرستان یزد وجود دارد که این اتحادیه ها توسط اتاق اصناف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد، استان پیشتاز در هوشمندسازی بازار

یزد، استان پیشتاز در هوشمندسازی بازار