مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 12:422022-06-26ورزشي

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در سمنان برگزار می شود


سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: نخستین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ویژه خانواده بزرگ شهرداری سمنان برگزار می شود.

- امیر نجم سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از برگزاری نخستین همایش پیاده روی خانوادگی با هدف ارتقای سلامت کارکنان شهرداری سمنان و خانواده آن ها و حفظ انسجام، نشاط و همدلی بین همکاران و تجربه یک روز سالم در سمنان خبر داد.

وی اظهار کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان به مناسبت گرامیداشت روز شهرداری ها و دهیاری ها و با هدف فرهنگ سازی ورزش و ایجاد شور و نشاط اجتماعی اقدام به برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی می کند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با دعوت از همه خانواده های کارکنان شهرداری سمنان گفت: همایش پیاده روی خانوادگی سه شنبه 14 تیرماه ساعت 18:00 در پارک کوهستان برگزار می شود.

نجم، پیاده روی را از برنامه های اجرایی این همایش خواند و تصریح کرد: برگزاری برنامه های شاد و مفرح و اجرای مسابقات ورزشی ازجمله برنامه های این همایش بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: همایش پیاده روی خانوادگی به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، انجمن ورزش همگانی کارگری شهرستان سمنان، شهرداری سمنان و هیأت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در سمنان برگزار می شود

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در سمنان برگزار می شود