مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 14:272022-06-26اقتصادي

واحد های مواد غذایی متخلف کردستان 70 میلیارد ریال جریمه شدند


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: واحدهای عرضه، کشتارگاه ها، کارخانجات خوراک دام و طیور متخلف بیش از 70 میلیارد ریال جریمه شدند.

- پیمان اسکندری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها اظهار داشت: امسال تعداد 6 هزار و 267 مورد بازرسی از واحدهای عرضه، کارخانجات خوراک دام و طیور، کشتارگاه ها صورت گرفته و تعداد 347 پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی با تاکید بر جلوگیری از خروج غیرقانونی کالا از کردستان گفت: تا کنون جلسات متعدد تنظیم بازار برگزار و هماهنگی و مکاتبات لازم با دستگاه های امنیتی و انتظامی برای جلوگیری از خروج غیرقانونی کالاها از کشور بصورت جاساز در محموله های صادراتی و یا از طریق مبادی غیررسمی صورت گرفته است.

اسکندری با تاکید بر نظارت هوشمند و مردمی توزیع نهاده های دامی و کالاهای استراتژیک افزود: در خصوص نظارت بر وضعیت توزیع نهاده های دامی، اطلاعات مربوط به 771 مورد دریافتی نهاده از طریق سامانه بازارگاه استخراج و جهت بازدید میدانی و صحت سنجی به مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ارجاع و انجام شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اشاره به سازماندهی اکیپ های مشترک اتحادیه و اموردام استان اظهار داشت: اکیپی مشترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد های مواد غذایی متخلف کردستان 70 میلیارد ریال جریمه شدند

واحد های مواد غذایی متخلف کردستان 70 میلیارد ریال جریمه شدند