مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 14:572022-06-26حوادث

امحا 45 تن انواع مواد مخدر غیردارویی در سیستان و بلوچستان+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، با حضور مسؤولان به مناسبت پنجم تیرماه سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر،  در مجموعه فرهنگی رفاهی باغ خاتم زاهدان، 45 تن انواع مواد مخدر غیر دارویی و روان گردان در سیستان و بلوچستان امحا شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این مراسم از موفقیت اعضای کمیته مقابله با مواد مخدر استان، در جلوگیری از ورود بیش از 220تن مواد افیونی به کشور طی یک سال گذشته خبر داد.

  سردار احمد طاهری اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر و دیگر اعضای کمیته مقابله با قاچاق مواد مخدر استان شامل مأموران مرزبانی، اداره اطلاعات، بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای وظایفی که بر عهده دارند در 2 محور مقابله و پیشگیری انجام وظیفه می کنند.

وی با اشاره به محور مقابله به عنوان یکی از وظایف اصلی این کمیته اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ودیگر ارگانهای امنیتی مسئول در این کمیته در راستای برخورد با سوداگران مرگ، باندهای مافیایی و قاچاقچیان عمده مواد افیونی، طی یک سال گذشته بیش از 220 تن و 150 کیلوگرم انواع مواد افیونی را در سطح استان کشف و مانع از قاچاق آنها به عمق کشور شدند.

بیش از 7 هزار و 594 عملیات موفق پلیسی علیه قاچاقچیان طی یک سال گذشته فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این رابطه پلیس مبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحا 45 تن انواع مواد مخدر غیردارویی در سیستان و بلوچستان+فیلم

امحا 45 تن انواع مواد مخدر غیردارویی در سیستان و بلوچستان+فیلم