مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 16:172022-06-26سياسي

وزیر کشور: 11درصد تولید ناخالص داخلی کشور صرف مبارزه با مواد مخدر می شود


احمد وحیدی در مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، گفت: 11 درصد تولید ناخالص داخلی، صرف مبارزه با قاچاق مواد مخدر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور امروز یکشنبه پنجم تیر در مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر که به همت ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران برگزار شد،گفت: گسترش مواد مخدر حاصل یک جریان آغشته به فرهنگ منحط است و امروز کشورهای غربی، متهم ردیف اول این حوادث هستند.

وی با بیان اینکه مقابله با مواد مخدر از سوی کشورهای غربی حالت اسمی دارد و فعالیت و جدیتی ندارند، ادامه داد: از نماینده سازمان ملل تشکر می کنم که نقش و کارکرد مثبتی داشته است اما از سوی کشورهایی که به وجود آورنده این وضعیت هستند، هیچ جدیتی نیست.

وحیدی با تصریح بر اینکه اقتصاد افغانستان به دلیل تجاوز کشورهای غربی، ویران شده است، گفت: مقصر اصلی شرایط امروز افغانستان، کشورهایی هستند که اقتصاد این کشور را نابود کرده اند و به جای فعال سازی صنعت، معادن و کشت و زرع، آورنده بمب، ترور و قتل بوده اند.

وی خاطر نشان کرد: در این شرایط، به جای اینکه بهترین معادن و کشت و صنعت در افغانستان فعال شود، متاسفانه به اقتصاد مواد مخدر روی آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: 11درصد تولید ناخالص داخلی کشور صرف مبارزه با مواد مخدر می شود

وزیر کشور: 11درصد تولید ناخالص داخلی کشور صرف مبارزه با مواد مخدر می شود