مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 16:372022-06-26حوادث

هوشمندی پلیس راهور، راز خودرو متخلف را برملا کرد


رییس پلیس راهور استان اصفهان از توقیف یک دستگاه خودروی BMV متخلف با هوشیاری مأموران این پلیس در طرح برخورد با دور دور کردن خودروها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان اظهار داشت: شب گذشته مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین اجرای طرح برخورد با دور دور کردن خودروها در شهر اصفهان یک دستگاه خودروی BMV اقدام به ایجاد آلودگی صوتی و دور دور باعث ایجاد مزاحمت و سلب آسایش شهروندان شده بود را شناسایی و با یک اقدام به موقع توقیف کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، خودروی مذکور از یکی از شهرستان های استان به شهر اصفهان آمده تا در دور دور کردن در شهر اصفهان شرکت کند، گفت: با هوشیاری مأموران پلیس راهور مشخص شد رنگ این خودرو مشکی بوده و راننده رنگ آن را کاور کرده و به خاکستری و نقره ای تغییر داده است.

وی افزود: علاوه بر اعمال قانون به دلیل شرکت در دور دور به مرجع قضایی معرفی می شود و با دستور مقام قضایی پس از جدا کردن برچسب غیر استاندارد از روی وسیله نقلیه از پارکینگ ترخیص خواهد شد.

 محمدی با بیان اینکه برابر اقرار راننده خودرو وی بابت تغییر رنگ خودروی خود 300 میلیون تومان هزینه کرده است به کسانی که قصد چنین کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندی پلیس راهور، راز خودرو متخلف را برملا کرد

هوشمندی پلیس راهور، راز خودرو متخلف را برملا کرد