مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 17:522022-06-26سياسي

تشکیل شورای محلات رفسنجان با رویکرد مسجدمحوری​


رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان گفت: طی دوره ششم شورای محلات را با رویکرد مسجدمحوری تشکیل دادیم و در این باره شهر را به 30 منطقه تقسیم کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، امروز شهردار و اعضای شورای شهر سیرجان مهمان همتایان خود در رفسنجان بودند و از طرح های شهرداری رفسنجان بازدید کردند.

سیدحسین رحیمی رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان در حاشیه این بازدیدها اظهار کرد: طی دوره ششم شورای محلات را با رویکرد مسجدمحوری تشکیل دادیم، در این باره شهر را به 30 منطقه تقسیم کردیم که 20 محله تقریبا فعالند و ده محله دیگر هم به زودی فعالیت خود را شروع خواهند کرد.

وی ادامه داد: اهالی منطقه مشکلات و کمبودهای منطقه را مطرح می کنند،به طور مثال محله ای داریم که 20 سال هیچ کاری در آن انجام نشده و علی رغم اینکه جزو محدوده شهری ست هیچ اقدامی صورت نگرفته است که با تشکیل شورای محله، طی ده ماهه گذشته بخش عمده ای از نیازمندی ها تأمین و رضایتمندی حاصل شده است.

رحیمی تشکیل شورای محله را تجربه خوبی دانست که در آن موفقیت حصل شده و در بحث آسفالت توضیح داد: قبلا برای آسفالت کوچه ها مردم 13 تا 14 ماه در نوبت بودند که در حال حاضر به 6 ماه کاهش یافته و قصد داریم به سه ماه کاهش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شورای محلات رفسنجان با رویکرد مسجدمحوری​

تشکیل شورای محلات رفسنجان با رویکرد مسجدمحوری​